• Fri frakt inom Sverige ♡ Snabba leveranser ♡ 100% kashmir ♡ Design by @andreanorrman ♡ Leverans till hela världen ♡

Group 10 Created with Sketch. Group 5 Created with Sketch.
search Created with Sketch.
bag Created with Sketch. 0
bag Created with Sketch. 0

 

Vi är finns här för att hjälpa dig!

 

Kontakta vår kundtjänst genom att maila oss på kundtjanst@kashmini.se eller använd kontaktformuläret längre ner.

Kanske kan du finna svaret på dina frågor här.

1. Jag har inte fått någon orderbekräftelse på mitt köp.
Orderbekräftelse skickas till din e-post inom 10 minuter efter att du har slutfört din beställning. Om du ej har fått någon bekräftelse, vänligen se om den har hamnat i din skräppost. Har du fortfarande inte fått någon orderbekräftelse - vänligen kontakta oss på kundtjanst@kashmini.se

2. Vart är mitt paket?
När din order lämnar lagret erhåller du ett mail från oss med en spårningskod på ditt paket. Klicka på länken och sök ditt paket hos DHL. Skulle du stöta på problem, tveka inte att kontakta oss så hjälper vi dig. (Kolla gärna i din spam-inkorg också)

3. Jag har inte kvar retursedeln.
Om du inte har kvar retursedeln ber vi dig att kontakta vår kundtjänst. Vår kundtjänst kommer att skicka dig en ny retursedel via e-post som du kan skriva ut och använda.
Vid retur debiterar vi dig returportot på 59 kronor när vi tar emot och hanterar din retur. Läs mer här 

4. Har min retur kommit in?
Så fort vi mottagit och hanterat din retur kommer en bekräftelse på din retur att skickas via mejl. Om du inte får någon bekräftelse inom 2 veckor från och med att du skickade returen till oss ber vi dig att kontakta oss så hjälper vi dig.

5. Jag får inte en rabattkod att fungera?
Det kan vara många anledningar till att en rabattkod inte längre går att aktivera. Här är de vanligaste anledningarna.
1. Du kan ha använt koden tidigare, våra koder gäller vid ett köptillfälle.
2. Du har lagt varor i varukorgen, aktiverat koden men sen fått problem med betalningen. Då är koden redan använd och vi ber dig kontakta kundtjanst@kashmini.se så får du hjälp.
3. Gäller koden för de varor du har i varukorgen? Många av våra koder gäller ej på redan nedsatta produkter.
4. När din beställning registrerats hos oss kommer du automatiskt till vår orderbekräftelsesida. Du kommer också att få en bekräftelse via e-post, vanligtvis inom några minuter. Vänligen kontrollera så att alla uppgifter du fyllt i är korrekta.
  

Kontakta oss här!

Tack! Vi kontaktar dig inom kort